صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
نادر باقری مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش بولتن نیوز، پس از برکناری حمید درخشان و حضور برانکو ایوانکوویچ در راس کادر فنی سرخ‌پوشان پایتخت نادر باقری که مربی دروازه‌بان‌های این تیم بود از سمت خود استعفا کرد.

با استعفای این مربی از این پس ایگور پانادیچ به جای او به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم کار خود را آغاز خواهد کرد.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: مربی ، دروازبان ، پرسپولیس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :