صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۸۶۷۱
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
با توجه به تحقیقات جدید فصول سال تأثیر زیادی در هوش و استعداد کودکان دارد و می‌تواند در روند یادگیری آن‌ها تأثیر زیادی داشته باشد.
گروه اجتماعی، با توجه به تحقیقات جدید فصول سال تأثیر زیادی در هوش و استعداد کودکان دارد و می‌تواند در روند یادگیری آن‌ها تأثیر زیادی داشته باشد.

به گزارش بولتن نیوز
به نقل از سلامانه به نقل از ساینس ورد ریپورت، محققان دریافتند که کودکانی که در زمستان متولد شده‌اند رشد حرکتی سریع‌تری نسبت به سایر کودکان در فصل‌های تابستان و پاییز دارند. به گزارش انجمن بارداری آمریکا روند راه رفتن نوزاد بستگی به ماهی دارد که نوزاد در آن متولد شده است.

به‌طورکلی، متوسط سن کودکانی که شروع به خزیدن می‌کنند 31 هفته است و این رقم در نوزادان دیگر که در سایر فصول به دنیا آمده‌اند بیشتر است. نتایج مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهد رشد یادگیری و قدرت ذهنی نوزادانی که در فصل زمستان متولد می‌شوند بیشتر است.

 

برچسب ها: نوزادان ، فصل ، باهوش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
زهرا
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
کلاً زمستون فصل متفاوتیه!
پاسخ ها
آراد
| |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
خخخخخخخخخ
ناشناس
| |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
یکی به آراد نفس مصنوعی بده ..
زهرا
| |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
من هم فکر می کنم خیلی این حرف ها سندیت نداره و مهم اینه که همراه هوش انسان پشتکار و اراده ی قوی داشته باشه و در برابر موانع و مشکلات هم محکم و صبور باشه و قدرت ادامه رو از دست نده تا موفق بشه!
مهم اینه که آدم موفق باشه...مخصوصا از نظر خودش تا احساس رضایت کنه!
ناشناس
| |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
باور کن همه تلاشمو کردم ولی متاسفانه از دست رفت.....
تسلیت میگم ناشناس 17:39
یوسف
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
میگم چرا اینقدر من باهوشم پس علتش اینه.
یه روز خوب میاد
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
این حرف ها چیه دیگه؟ مثال نقض هم ابوعلی سینا یا همون ابن سینا فیلسوف مشهور ایرانی متولد شهریور ماه است از دوران طفولیت خیلی با هوش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
باشه بابا تابستونی ها هم باهوشن!
پایتخت
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
دو روز دیگه برعکسشو میگن!
maryam
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
يعني من كه خرداديم،،،چي؟خنگم،،،،برو بابا همش كشكه،،،هوش و ذكاوت بستگي به تغذيه مادر،،،وهمچنين دورماندن از استرس و غم و ناراحتي مادر در دوران بارداري دارد،،،اتفاقا بنظر من بعضي ازاونايي كه تو فصل زمستون متولد ميشوند خيلي زودرنج و عصبي هستند،،،ولي بازم اين دليل نميشه،،،،،
محمود
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
خواهش میکنم ...خواهش میکنم ما اینیم دیگه راضی نبودیم ولی دیگه چکار کنیم!!!!

یاعلی
شمس
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
با سلام،
از این گونه تحلیل ها بوی نژاد پرستی به مشام می رسد حال چه "آگاهانه" و یا حتی با یک تعبیر بیطرفانه چه "نا آگاهانه"
شایان ذکر است که فصل بندی بین فصول سال صرفا در منطقه معتدله شمالی برقرار است یعنی در سایر نقاط جهان فرق بین "بهار" ، "تابستان" ، "پائیز" و "زمستان" به صورتی که مثلا در ایران ما شاهد هستیم برقرار نیست.
مثلا در کشور هایی مثل "ونزوئلا" ، "مالزی" و ... دو فصل بارندگی و غیر بارندگی را دارند.
ناشناس
|
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
یک مثال بزنیم:
فرض کنید در یک جاده انواع و اقسام خوردرو درحال حرکتند و با سرعت مثلا 50 کیلومتر درساعت البته به اراده خوشان سرعت دارند.حال باتوجه به قدرت موتور و خودروهای امروزی میدانیم که حداقل میتوانند بیش از دوبرابر سرعت بگیرند لیکن نمیخواهند و در جاده ای دیگر تعداد زیادی ماشین مجبورند با سرعت 10 کیلومتر پشت سر کامیون راهسازی حرکت کنند در صورتیکه میتواندد حداقل 10 برابر تند تربروند.
واما ما از مغز مان فقط چند درصدی بیشتر استفاده نمیکنیم و موانع خواسته ویا ناخواسته زیادی وجود دارد و باهوشترین و کند ذهنترین مردم ( به غیر از بیماران ) هر دو دهها برابر و شاید صدها برابر میتوانند از مغز خود استفاده نمایند لیکن متاسفانه موانع برای هر دوگروه موجود است فلذا باهوش و کم هوش بودن را میتوان پرورشی و تربیتی تحت تاثیر قرارداد .فقط افراد باهوش زمینه برایشان فراهم تر است از مغز خود استفاده نمایند و کم هوشان بایستی ارتباط با مغز خود را تمرین نمایند.
خاله صفورا
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
من خیلی کوچیک بودم بدنیا اومدم یادم نیست چه فصلی بود.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
اصلا من اینو را قبول ندارم من در فصل بهار به دنیا اومدم و خیلی هم با همش هستم -چرا حرفهای الکی میزنین =زمستان و تابستان نداره
rmz
|
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
همش چرته.!.و اگه هم واقعی باشه.100 درصد نیست.!!.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
من در مدرسه تيزهوشان درس خوندم و١٧ سال پيش ديپلم گرفتم منظورم اينه كه اون زمان افراد با تست هوش و بدون كلاس رفتن پذيرفته ميشدن. توي كلاس ما متولدين تمام فصول و ماهها وجود داشت.
خووووش
|
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اما به نظر من ثعی و تلاش از همه چیز مهمتره
خیلیا باهوشن و حتی تیز هوشن
اما چه فایده که تلاش نمیکنن
اونچه که مهمه سعی و تلاشه
مثل ژاپنی ها--یا علامای خودمون در گذشته و هم اکنون
.....
تلاشگر باشیم.....
:)
پاسخ ها
رضا
| |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
هزار مثبت
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
بهار فصل کار زمستون فصل برداشت
ناشناس
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
بابا همتون نخبه اید.بیحیال
milad
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
سردار سلیمانی هم متولد بیست اسفند هست.همچنین من:))ما همچین ادمایی هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :