صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
هواداران تیم فوتبال آستون ویلا پس از پایان بازی تیمشان مقابل وست برومویچ به زمین چمن ورزشگاه هجوم آوردند و به بازیکنان تیم میهمان آسیب رساندند.
به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال آستون ویلا شنبه شب با نتیجه 2 بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی انگلستان مقابل وست برومویچ به برتری رسید اما در پایان بازی صحنه‎های زننده ای رخ داد که می‎تواند جرایم بسیار سنگینی از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان برای تیم میزبان به همراه داشته باشد.

«فابین دلف»، مهاجم آستون ویلا، که در این بازی گل هم زد گفت: خیلی خطرناک بود. یکی از تماشاگران سعی می‎کرد کفشم را از پایم دربیاورد و دیگران هم مرا بوس می‎کردند و گاز می‎گرفتند.

گزارش تصویری هجوم هزاران هوادار به زمین چمن ویلاپارک به شرح زیر است:













منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :