صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
با تخفیف 5 تا 35 درصدی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بر اساس اعلام قبلی، فعالیت نمایشگاه‌های بهاره از روزگذشته - ششم اسفند - آغاز شد.
گروه اقتصادی، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بر اساس اعلام قبلی، فعالیت نمایشگاه‌های بهاره از روزگذشته - ششم اسفند - آغاز شد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد آقاطاهر اظهار کرد: مواد غذایی در نمایشگاه با تخفیف پنج تا 35 درصدی عرضه می‌شود و تخفیف 35 درصدی برای محصولات سلولزی و کنسروجات است. برنج‌های ایرانی و خارجی نیز با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه می‌شود. وی ادامه داد: اعضای صنف ما بیشتر اقلامی مثل برنج، حبوبات، کنسروجات، رب، تن ماهی، زیتون و محصولات سلولزی در نمایشگاه عرضه می‌کنند. همچنین تقاضای بنکداران برای فروش روغن در نمایشگاه خیلی کم بود چون روغن سود چندانی ندارد که بخواهد در نمایشگاه و با تخفیف عرضه شود. آقاطاهر درباره نحوه نظارت اتحادیه بر فروش کالاها در نمایشگاه‌های بهاره گفت: بازرسان و کارشناسان ما در طول برگزاری نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید می‌کنند و چنانچه با تخلفی برخورد کنند اقدامات قانونی لازم را انجام خواهند داد. وی گفت: نمایشگاه بهاره امسال فقط در سه منطقه ارم، حکیمیه و بوستان ولایت برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فعالیت ، نمایشگاه ، بهاره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :