صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کاپيتان تيم فولادخوزستان گفت: برابر السد براي جبران نتيجه سال گذشته به ميدان مي‌رويم.
به گزارش بولتن نیوز، ​مهرداد جماعتی در نشست خبری پیش از بازی با السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما سال گذشته با السد قطر بازی داشتیم که توسط این تیم از دور رقابت‌ها حذف شدیم، در حالی که می‌توانستیم به راحتی امتیاز بگیریم و بالا بیایم.

وی ادامه داد: امسال شرایط فرق دارد و ما برای جبران به زمین می‌رویم. بازیکنان‌مان از نظر روحی در شرایط خوبی هستند و ان‌شاالله که بتوانیم نتیجه سال گذشته را جبران کنیم.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: جماعتی ، جبران ، السد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :