صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
حامد لک دروازه بان تراکتورسازي بعد از بازي با نفت مسجد سليمان تمريناتش را با حضور توني اوليريرا انجام داد تا در بازي با نسف قارشي آمادگي بالايي داشته باشد.
به گزارش بولتن نیوز، حامد لک در هفته گذشته در تمرینات در تیم فیکس حضور داشته و از انجایی که سال گذشته هم در آسیا برای این تیم بازی کرد تونی از او شناخت کامل دارد. در هفته گذشته عیسی اندوی دیگر دروازه بان تراکتور تمرینات سبکی داشته و به طور کامل تمرین نکرده و به همین دلیل به احتمال زیاد لک بار دیگر در آسیا درون دروازه تراکتور می ایستد. او این روزها انگیزه زیادی دارد تا بعد از هفته ها دوری خودش را ثابت کند و دوباره به روزهای اوجش برگردد. او در آسیا کارنامه خوبی دارد و سال گذشته هم پنالتی مهار کرده است.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: لک ، تراکتور ، دروازبان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :