صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
578 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شهرضا کشف و ضبط شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان امروز گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک وآن را متوقف کردند.

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، 578 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شهرضا کشف و ضبط شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان امروز گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک وآن را متوقف کردند.

سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 389 کیلوگرم تریاک ، 166کیلوگرم حشیش و 23 کیلوگرم مرفین کشف و ضبط شد. وی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این زمینه گفت: متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.


منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، شهرضا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :