صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
پس از منازعات وسیع حقوقی گشایش یافت؛
«گانتر ون هاگنز» با نام مستعار «دكتر مرگ» موزه اجساد پوست كنده را در برلین افتتاح می‌كند.
گروه هنرهای تجسمی، پس از منازعات وسیع حقوقی، تاكسیدرمیست بحث برانگیز آلمانی، "گانتر ون هاگنز" بالاخره موفق به احداث موزه اجساد در برلین آلمان شد. 

به گزارش بولتن نیوز، این موزه در پایگاه برج تلویزیونی "الكساندر پلاتز" قرار گرفته و در نمایشگاه‌های آن می توان ٢٠ جسد پلاستینه شده و در حدود ٢٠٠ عضو انسانی را مشاهده كرد.

"دكتر مرگ" برای افتتاح این موزه مهیب به نمایشگاه‌ها و موزه های سراسر جهان سفر كرده و در نهایت ایده مخوف خود را عملی ساخته است. 


به گفته "آنجلینا والی" همسر "ون هاگنز"، از زمان بازگشایی اولین نمایشگاه این موزه بیش از ٤٠ میلیون بازدید كننده از ٢٣ كشور جهان به آنجا آمده اند تا از این اجساد دیدن كنند. 


"ون هاگنز"، این شخصیت پرسروصدای آلمانی، اظهار داشته كه هدف وی از افتتاح این موزه آگاهی رساندن به مردم در خصوص آناتومی بدن انسان هاست.




وی در طی فرآیند مخوف پلاستینه كردن اجساد كه توسط خود وی اختراع شده، پوست را از بدن این اجساد جدا می كند و سپس با استفاده از رزینی تركیبی بدن این اجساد را ماندگار می سازد. 


با استفاده از این روش ماهیچه ها، تاندونها و سیستم عصبی بدن به صورت كاملا آشكارا و سالم قابل مشاهده هستند؛ با وجود ترسناك بودن این پروسه، بالغ بر ١٥٠٠٠ نفر مشتاق هستند تا بدن خود را پس از مرگ به این موزه تقدیم كنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :