صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
سرمربي تيم بانوان ازبکستان:
سووالاخویچ اسلاو سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره تساوی ایران و ازبکستان در سومین بازی دوستانه گفت: از تیم شما راضی بودم، تیم خوبی داشتید، احساس کردم ایران امروز هماهنگ‌تر و بهتر از قبل بود. هر دو تیم هم موقعیت‌های گل زیادی داشتند اما هم به خاطر شرایط زمین هم به دلیل اینکه هر دو تیم متکی به دروازه‌بانان بودند این دیدار گلی نداشت.
گروه ورزش بانوان، سووالاخویچ اسلاو سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره تساوی ایران و ازبکستان در سومین بازی دوستانه گفت: از تیم شما راضی بودم، تیم خوبی داشتید، احساس کردم ایران امروز هماهنگ‌تر و بهتر از قبل بود. هر دو تیم هم موقعیت‌های گل زیادی داشتند اما هم به خاطر شرایط زمین هم به دلیل اینکه هر دو تیم متکی به دروازه‌بانان بودند این دیدار گلی نداشت.

به گزارش بولتن نیوز، وی ادامه داد: هم مربی ایران و هم من به این فکر می‌کنیم که سطح تیم را بالا ببریم. از صمیم قلب برایتان آرزو می‌کنم که از گروه خودتان در مرحله مقدماتی المپیک بالا بیایید.

سرمربی ازبکستان در مورد اینکه ارزیابی شما از 3 بازی دوستانه با تیم بزرگسالان و جوانان چیست، اظهار داشت: اگرچه تیم جوانان گل‌های زیادی خورد اما آنها بهتر از بزرگسالان بودند. هم شما و هم ما بازیکنان با استعدادی داریم.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: بانوان ، فوتبال ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :