صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که روز دوشنبه با تصمیم کادرفنی از این تیم کنار گذاشته شده بود، در محل تمرین امروز سرخپوشان حضور یافت.
به گزارش بولتن نیوز، محمد عباس‌زاده که در جریان تمرین روز گذشته از سوی کادر فنی اخراج شده بود، امروز سه‌شنبه در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد اما کسی پاسخگوی او نبود. این بازیکن پس از حضور در باشگاه، در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد، اما همراه تیم تمرین نکرد.

افشین اسماعیل‌زاده، دیگر بازیکنی که از سوی حمید درخشان از تیم پرسپولیس اخراج شده بود، امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر، همراه تیم تمرین کرد اما مهدی دغاغله در محل برگزاری این تمرین حضور نیافت.

حمید درخشان پس از تمرین روز گذشته محمد عباس‌زاده، مهدی دغاغله و افشین اسماعیل‌زاده را از تیم فوتبال پرسپولیس اخراج کرده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: مهاجم ، اخراجی ، درفشی فر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :