صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
سومين بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس هم از اين تيم کنار گذاشته شد تا هت‌تريک سرمربي اين تيم براي خروج اين بازيکنان از محل تمرين تکميل شود.
به گزارش بولتن نیوز، حمید درخشان امروز سه بازیکن از تیمش کنار گذاشت و به محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله اعلام کرد که حق تمرین با این تیم ندارند و دیگر در پرسپولیس نیازی به حضور این بازیکنان نیست.

در ابتدای تمرین به عباس‌زاده و دغاغله اعلام شد که پرسپولیس به آنها نیازی ندارد و در اواسط تمرین هم افشین اسماعیل‌زاده از پرسپولیس کنار گذاشته شد و درخشان اعلام کرد که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :