صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
يحيي گل‌محمدي مربي مقبول و محبوبي است که به نظر دوباره روزي گذارش به پرسپوليس خواهد افتاد.
به گزارش بولتن نیوز، این مربی جوان که حالا چهارمین تجربه سرمربیگری خود در لیگ‌برتر را با ذوب‌آهن پشت سر می‌ گذارد، به فینال جام‌حذفی صعود کرده و پس از افت ابتدای فصل پله به پله از خانه های جدول بالا می‌ رود.

گل‌محمدی که به واسطه رفتار مناسب و عمل گرایی در اصفهان به شدت محبوب شده، دیروز در فاصله ای کمتر از دو ماه دومین رویارویی مقابل پرسپولیس را هم به سود خود خاتمه داد تا هیچ حرف و حدیثی درباره برتری فنی او باقی نماند. حالا سوال اینجاست که اگر گل‌محمدی به جای آن برکناری احساسی بعد از فینال جام‌حذفی در پست خود ابقا می‌ شد، امروز پرسپولیس در چه شرایطی بود؟

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یحیی ، پرسپولیس ، عکس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :