صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان؛
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به رئیس این فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرد.
به گزارش بولتن نیوز، در حالیکه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر بر تغییر پست دبیرکلی این فدراسیون تاکید داشته است، مهدی محمدنبی با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:
جناب علی کفاشیان - ریاست محترم فدراسیون فوتبال؛
مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون سپری کرده‌ایم که قطعا شرح آن مفصل است. خوشبختانه با حمایت به موقع وزیر محترم و تلاش‌های مجدانه جنابعالی در روزهای گذشته شاهد رضایت اکثریت مردم عزیزمان از عملکرد مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده‌ایم و خدا را شاکرم به سهم خود در این فرصت داده شده انجام وظیفه کنم.

راضی به رضای خداوند سبحان هستم و امروز در تقدیرم آمده و با کناره‌گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون، ادامه خدمت و امانت‌داری را برای دیگر دوستان باقی گذاشته و تکلیف رقم خورده، ان‌شاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

در خاتمه از کلیه همکاران ارجمندم در فدراسیون، سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال، آکادمی ملی فوتبال، هیات فوتبال استان‌ها، باشگاه‌های کشور و به ویژه پیشکسوتان بزرگوار و همچنین رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: نبی ، فدرایسون ، دبیر کل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :