صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
هافبک برزيلي مدنظر باشگاه پرسپوليس گفت: براي عقد قرارداد به باشگاه پرسپوليس مي‌روم و اميدوارم با پرسپوليس به افتخارات بزرگي برسم.
به گزارش بولتن نیوز، فرناندو گابریل بعد از تمرین امروز پرسپولیس،‌ در صحبت به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم امیدوارم بتوانم دل هواداران را شاد کنم. می‌خواهم در پرسپولیس محبوب‌ شوم.

 وی افزود: می‌دانم پرسپولیس تیم محبوب و بسیار بزرگی است. امیدوارم بتوانم با این تیم به افتخار بزرگی کسب کنم. اکنون به باشگاه می‌روم تا قرارداد ببندم از لحاظ مالی مشکلی به وجود آمده بود که این مسئله حل شده و قرار دادم را امضا می‌کنم.

گابریل بعد از اتمام تمرین برای بستن قرارداد یک و نیم ساله به باشگاه رفت. قرارداد گابریل برای سال بعد مشروط است.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :