شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
اون آقای پیرمرد هم دانشجو هستن؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
عکس اول که 2 نفر رهگزرند و پشت به جمعبت یه عکس دیگه خانمی کاملا چهرهاش را پوشانده نمیدونم چرا؟
ناشناس
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ببخشيد ولي از كل جمعيت ميليوني دانشجويان تهران فقط همين ؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
چرا هر تجمعی تو ایران را به دانشجوها نسبت میدید؟
ناشناس
|
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
لطفا بگید تو همین تجمع بود که تابلوی نوفل لوشاتو را بجای شارلی ایدو کندند؟!
ناشناس
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰
اون آقای پیرمرد هم دانشجو هستن؟
چنین گفت پبغمیر راستگوی
ز گهواره تا گور دانش بجوی
قال نبی ص :اطلب العلم من المهد الی الهد
قال نبی ص : طلب العلم فریضه علی کل مسلم و مسلمه
قال نبی ص : اطلب العم ولوا باسین....
وهزاران سفارش دیگر به علم آموزی. و اولین ارتباط کلامی خداوند کریم از طریق ملک صدیق خود جبرائیل با حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ص این بود : یا محمد اقرا ...بخوان.... اقرا بسم ربک الذی خلق.....