صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۸۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با تبدیل بنزین ۴۰۰ تومانی به۷۰۰ تومان از اول بهمن امسال، عرضه بنزین۴۰۰ تومانی متوقف می شود.


به گزارش بولتن نیوز، سید ناصر سجادی در گفتگو با شانا، افزود: توقف توزیع بنزین400 تومانی و عرضه آن به نرخ700 تومان با هدف کاهش تعدد نرخ این فرآورده انجام می شود.

وی اظهار کرد: با عملیاتی شدن این مهم، به ازای هر لیتر بنزین400 تومانی، دو لیتر بنزین با نرخ700 تومان در کارتهای سوخت خودروها و موتورسیکلتها شارژ خواهد شد.

سجادی تاکید کرد: دارندگان وسایل نقلیه برای اعمال این فرآینددر کارتهای سوخت خود ملزم هستند یکبار در ماه بهمن سوختگیری کنند.
منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
عباس
|
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یا سلام
لطفا راهنمایی کنید ایا این امر به ضرر دارندگان بنزین 400 تومانی تمام میشود یا به نفعشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :