صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
علي کريمي براي دومين بار در طول دو روز گذشته به تمرين پرسپوليس رفت و البته باعث آشتي هواداران با اين تيم شد.
به گزارش بولتن نیوز، امروز عده زیادی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه درفشی فر رفتند تا تمرین علی کریمی را از نزدیک تماشا کنند. بر خلاف دیروز که حضور کریمی غیرمنتظره بود امروز همه می دانستند که قرار است جادوگر دوباره به تمرین پرسپولیس بیاید. به همین دلیل درفشی فر شلوغ ترین روز خود را در طول ماه های گذشته سپری کرد. نکته جالب اما هجوم هواداران به داخل زمین بود تا با کریمی عکس یادگاری بگیرند.

کریمی حدود 40 دقیقه بعد از پایان تمرین نزدیک درب خروجی زمین ایستاد تا تماشاگران یکی یکی داخل بیایند و با او عکس یادگاری بیندازند. مسئولان حراست درفشی فر هم مسئول گرفتن عکس ها بودند تا این ورزشگاه یک روز کاملا متفاوت را پشت سر بگذارد.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: شلوغ ، کریمی ، درفشی فر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :