صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
نيلسون کوريا و مديربرنامه هايش هم اکنون در باشگاه پرسپوليس هستند تا باشگاه پرسپوليس تسويه کنند.
به گزارش بولتن نیوز، با وجود اینکه گمانه زنی های زیادی در مورد طلب نیلسون از پرسپولیس منتشر شده طلب حقیقی او از این باشگاه 700 میلیون تومان است. گفته می‌ شود نیلسون طلب نیم فصل دومش را بخشیده و فقط تا جایی که برای پرسپولیس بازی کرده از این باشگاه پول می‌ خواهد. با توجه به اینکه قرارداد او یک طرفه فسخ شده نیلسون می‌ توانست تمام طلب این فصلش را از پرسپولیس مطالبه کند. از 700 میلیون 300 میلیون تومان مربوط به مالیات این دروازه‌بان برزیلی می‌ شود.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: نیلسون ، پرسپولیس ، طلب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :