صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
بازیکن اسبق پرسپولیس برای تمرین با این تیم در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد.

به گزارش بولتن نیوز، علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی فر حاضر شده  تا با تیم فوتبال پرسپولیس تمرین کند.

کریمی پیش از این هم قبل از انتخابش به عنوان مربی تیم ملی 2 روز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان این تیم تمرین کرد و حالا که او از تیم ملی فارغ شده قرار است امروز هم پا به پای سرخپوشان به تمرین بپردازد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: کریمی ، درفشی ، پرسپولیس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :