صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
محسن قهرماني پس از 16 ماه دوري از مستطيل سبز، قضاوت خواهد کرد.
به گزارش بولتن نیوز، بر اساس قول‌هایی که داده شده بود بالاخره قهرمانی، این داوربین‌المللی خراسانی به مستطیل سبز بازخواهد گشت و ساعت 14 روز جمعه 19 دی ‌ماه در ورزشگاه تختی مشهد، دیدار دو تیم آبکارگستر فریمان و شهرداری شاندیز را در لیگ برتر بزرگسالان فوتبال خراسان رضوی سوت خواهد زد.

آخرین قضاوت محسن قهرمانی به 29 شهریور 1392 بازمی‌گردد، چیزی حدود 500 روز دوری از قضاوت؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و ساپاهان که منجر به محرومیت هشت ماهه این داور خراسانی و حواشی دنباله‌دار آن شد.
برچسب ها: بازگشت ، قهرمانی ، مستطیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :