صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي برگزار شد که نيلسون کوريا به ورزشگاه درفشي‌فر آمده بود.
به گزارش بولتن نیوز، مرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت 15:10 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در تمرین امروز رضا نورمحمدی و هادی نوروزی که به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند اجازه تمرین کردن به آن‌ها داده نشد. در تمرین امروز حمیدرضا علی‌عسگر، به دلیل مصدومیت جزئی که دارد در سالن بدنسازی به کار با وزنه پرداخت.

امید عالیشاه نیز که در روزهای گذشته دچار مصدومیت شده بود امروز با سایرین تمرین کرد. نیلسون کوریا که صبح امروز برای روشن شدن وضعیتش به باشگاه پرسپولیس رفته بود، عصر امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد تا با حمید درخشان گفت‌وگو کند.

بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در سه گروه به دور زمین دویدند. دروازه‌بان‌ها زیر نظر نادر باقری تمرین کردند.

دویدن‌های سریع تمرین‌ بعدی سرخ‌پوشان بود. درخشان از آن‌ها می‌خواست طول زمین را با سرعت بالا بدوند.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: نیلسون ، تمرین ، پرسپولیس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :