صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۷۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صدور بیش از 7 میلیون دفترچه باهدف تشویق در جهت افزایش باروری زنان در سن باروری، خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز،  دکتر سید حسن هاشمی گفت: در گذشته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل‌هایی را برای بهورزها و مراکز بهداشتی با هدف کاهش نرخ باروری در نظر گرفته بود که با گذشت چند دهه از اجرای این سیاست‌ها تمامی این دستوالعمل‌ها و سیاست‌ها در جهت پیشگیری از کاهش رشد جمعیت و افزایش نرخ باروری در کشور تغییر کرد که در این راستا جلسات متعددی برای کارشناسان بهداشت و بهورزها برگزار شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین ادامه داد: وزارت بهداشت برای تشویق خانم‌هایی که در سن باروری هستند، خدماتی از جمله افزایش دسترسی به ماما و پزشک متخصص زنان و زایمان و همچنین تحت پوشش قراردادن و صدور بیش از 7میلیون دفترچه را در نظر گرفته است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هاشمی در پایان گفت: از دیگر مشوق‌هایی که این وزارتخانه در جهت افزایش نرخ باروری در نظر گرفته، رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
رضایی
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام چرا مرخصی زایمان از طرف تامین اجتماعی که 9ماه شده اجرا نمی شود و همان 6ماهه است لطفا بولتن نیوز پیگیری نماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :