صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۵۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش هوا وضعیت کیفی هوا برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
به گزارش بولتن نیوز،محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مرکز پایش آلودگی هوا ، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران را با توجه به میانگین 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز (یکشنبه) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام کرد.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون 86 (سالم) منو اکسید کربن 49(پاک) و ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون 148  ناسالم برای گروه های حساس است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران ادامه داد: با توجه به وارونگی دما و تجمع آلاینده‌ها در هوای شهر تهران هم اکنون غلظت آلاینده مسئول ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون فراتر از حد مجاز بوده از این رو توصیه می‌شود کودکان، سالمندان، و بیماران قلبی ریوی،‌ از انجام فعالیت‌ در فضای باز خودداری کنند.

رستگاری با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها از روز سه شنبه تصریح کرد: گرچه طبق پیش بینی هواشناسی از ساعات پایانی امروز با شروع وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد اما از روز سه شنبه باز هم شاهد افزایش غلظت آلاینده ها خواهیم بود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حمید
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
کم کاری محیط زیست و چسبیدن خانم ابتکار بر میز ریاست، و همچنین واردات بنزین آلوده و بی مهری به تولید داخل مصداق بارز حق الناس است!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :