صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:
رئیس پلیس پایتخت از افزایش 3. 2 برابری تیم‌های گشتی پلیس پایتخت خبر داد.
گروه اجتماعی، رئیس پلیس پایتخت از افزایش 3. 2 برابری تیم‌های گشتی پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سردار حسین ساجدی نیا، در مراسم صبح گاه مشترک نیروی انتظامی که صبح امروز چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان و پایتخت نشینان و نیز در راستای وظایف پلیس برای تامین ایمنی و امنیت شهروندان اقدامات خوبی طی مدت اخیر در پایتخت انجام شده که از جمله آن می‌توان به افزایش گشتی‌های پلیس از 175 گشتی به 400 گشت در سطح کلانتری‌های پایتخت اشاره کرد.

ساجدی نیا با بیان اینکه در سامانه 197 نیز توفیقات و دستاوردهای خوبی به دست آمده است، اظهارکرد: تلاش پلیس برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان و نیز برقراری امنیت آنان است.

وی با اشاره به تجمعات رخداده در سطح پایتخت افزود: پلیس در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی اشراف اطلاعاتی خوبی دارد و در هشت ماهه اخیر نیز وضعیت مطلوبی از این منظر داشتیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تشویقات و تنبیهات انجام شده در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته میزان تشویق ماموران پلیس دو برابر افزایش و تنبیهات آنان نیز کاهشی دو برابری داشته است.

وی در پایان از دپوی تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی برای آینده خبر داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ساجدی نیا ، گشت ، پایتخت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :