صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
سه ستاره منچستر یونایتد در شب کریسمس به ملاقات کودکان بستری شده در یک بیمارستان رفتند.
گروه ورزش جهان، سه ستاره منچستر یونایتد در شب کریسمس به ملاقات کودکان بستری شده در یک بیمارستان رفتند.

به گزارش بولتن نیوز،
در حالی که تا چند روز دیگر سال نو میلادی آغاز می‌شود، سه ستاره منچستر یونایتد ( آنخل دی‌ماریا، رابین فان پرسی و خوان ماتا) به ملاقات کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان رویال رفتند.

این اقدام ارزشمند توسط منچستری‌ها در شرایطی صورت گرفت که چند روز پیش هم بازیکنان تیم فوتبال آرسنال به عیادت کودکان بستری شده در بیمارستانی در لندن رفته بودند.

پیش از این هم بازیکنانی نظیر مارکوس روخو، دخه‌آ، فیل جونز و آندره هررا دیگر بازیکنان منچستر هم با هدایایی به ملاقات کودکان رفته بودند.










منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: دی ماریا ، فان پرسی ، ماتا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :