صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
جودوی جوانان قهرمانی آسیا - هنگ کنگ
جوانان اعزامی جودوی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۶ مدال به کار خود پایان دادند.
به گزارش بولتن نیوز، هشتمین دوره رقابت‌های جودوی نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا با حضور 322 جودوکار از 22 کشور به میزبانی هنگ کنگ در سالن "شیک کیپ پارک" برگزار شد که در نهایت تیم های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و 8 برنز شدند.

امروز (یک‌شنبه) رقابت‌های جوانان آسیا به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در این بخش موفق به کسب یک نقره و 4  برنز در بخش مردان و یک برنز در بخش بانوان شد. ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم یک مدال نقره کسب کرد. محمد رشنو نژاد، محمد محمدی بریمانلو، احمد قاسمی و خسرو رحیمی 4 برنز در بخش پسران و زهرا نادری در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کردند.

تیم ملی جوانان ایران در بخش پسران با آسیب‌دیدگی حسین عربی نماینده وزن 90- کیلوگرم در آستانه اعزام با 7 جودوکار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و موفق به کسب 6 مدال شد.

در پایان این رقابت‌ها ژاپن قهرمان شد، کره جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و مغولستان هم سوم شد. ازبکستان و تاجیکستان عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند و تیم ملی کشورمان هم با یک نقره و 4 برنز در مکان ششم ایستاد.

در بخش نوجوانان هم سهیل جمال آبادی موفق به کسب مدال طلا شد، زهرا باقری، حمیدرضا ملک زاده و علیرضا خجسته هم مدال برنز کسب کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ایران ، نقره ، برنز ، ششم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :