صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
نبي خبر داد:
تيم ملي ايران براي حضوري موفقيت آميز در جام ملت هاي آسيا به دنبال برگزاري اردويي دو هفته اي در آفريقا است.
به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی فوتبال ایران از هفته آینده اردوی آماده سازی خود برای حضور در جام ملت های آسیا را آغاز خواهد کرد و به همین منظور اردویی نیز در افریقا برگزار می کند.

در حالی که گفته می شد اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی لغو خواهد شد و کی روش به دنبال جایگزینی کمپ دیگری برای تیم ملی است، محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" در این باره گفت: اردوی دو هفته ای تیم ملی در آفریقا هماهنگ شده و قطعا برگزار خواهد شد و تیم ملی در این اردو بازی دوستانه ای هم با یک تیم آفریقایی برگزار خواهد کرد.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: اردو ، آفریقا ، تیم ملی ، نبی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :