صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
امیدوارم زحماتم به خاطر مصدومیت بر باد نرود
دارنده مدال برنز جهان و المپیک وضعیت مصدومیت خود را وخیم توصیف کرد.

به گزارش بولتن نیوز، احسان لشگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نحوه آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: در تمرینات روز جمعه گذشته در خانه کشتی به شدت از ناحیه زانو آسیب دیدم.

وی افزود: پس از این مصدومیت راهی بیمارستان شدم تا از میزان آسیب‌دیدگی‌ام مطلع شوم. به محض رسیدن به بیمارستان MRI دادم که امروز میزان آسیب‌دیدگی‌ام به طور دقیق مشخص خواهد شد.

دارنده مدال برنز وزن 86 کیلوگرم جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که آیا مدت زمان دوری یا میزان مصدومیتش مشخص است یا خیر، عنوان کرد: اکنون حتی نمی‌توانم روی پایم بایستم و پزشک هم گفته که احتمال دارد که مینیسک و رباط پایم پاره شده باشد اما امیدوارم زحماتم در این مدت بر باد نرود و آسیب‌دیدگی‌ام جدی نباشد.

لشگری ادامه داد: امروز همه چیز مشخص خواهد شد اما شرایط خوبی ندارم و خدا خدا می‌کنم که بلایی سرم نیامده باشد.

برچسب ها: لشگری ، پارگی ، رباط ، مصدومیت ، زحمات

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :