صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
تیم ملی جودوی جوانان ایران در بخش بانوان با چهار نماینده به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، اعضای کادر فنی تیم ملی جودوی جوانان با حضور در جلسه شورای فنی فدراسیون گزارش کاملی از نحوه آماده سازی و روند برگزاری اردوها و همچنین برگزاری رقابت‌های انتخابی ارائه کردند و در نهایت پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا و نگاه حمایتی به بخش جودوی بانوان، تصمیم به اعزام چهار جودوکار در رده جوانان گرفته شد.

بر همین اساس الهام بهرامی در وزن 48 کیلوگرم، مبینا عزیزی در وزن 52- کیلوگرم، زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم و دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم با هدایت محبوبه خورشیدی در این مسابقات به میدان خواهند رفت.

پانزدهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 22 و 23 آذرماه در هنک کنگ برگزار خواهد شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :