صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۲۴۹۳
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش بولتن نیوز، در حالی که در روزهای گذشته، بسیاری از نانوایی‌ها نرخ نان را تا دو برابر افزایش داده‌اند، این نانوا در شیراز، تا زمان پایان سهمیه‌ی قبلی آردش، نان لواش را به همان قیمت پیشین می‌فروشد.




برچسب ها: نان ، نانوایی ، حلال ، معرفت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کمال
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
درود به شرفش
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
شرف بر دورودت
سجاد
|
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
نون حلال در آوردن به اون سختی هم که میگن نیست....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
نون حلال در آوردن به اون سختی هم که میگن نیست....
همینطوره . فقط چند دقیقه کار داره بایستی منتظر بمونی تا این آقا نانوا نان حلالش پحته بشه بعد شما از تنور درش بیاری .بعدا ادعا کن من بخدا راحت نون حلال در آوردم .
رها
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
الهی که روزیت پر برکت باد!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خدا قوت.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
حلال آن شیری که خوردی ای نانوا عزیز
ناشناس
|
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
الهی دست به خاک میزنی طلابشه برات.برکت نصیبت باد
مهدی
|
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
با این رویه در کسب حلال بهت قول میدم فرزندان و همسرت از راه راست منحرف نخواهند شد . انشالله
ناشناس
|
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
با توجه به نزدیک شدن قیمت نان به سکه ، بزودی ربع نان ، نیم نان ، تمام نان طرح قدیم ( برشته ) ، تمام نان طرح جدید ( دور خمیری ) عرضه میگردد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
بی نمک
ناشناس
| |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
خب بزار بانمک ترشو بگم

ﺳﺎﻟﻬﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﮔﺮﺍﻥ ﺷﺪﻥ ﻧﺎﻥ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﺧﺘﺮ ﻟﮕﺪ ﺑﻪ ﺑﺨﺘﺖ ﻧﺰﻥ ! ﭘﺴﺮﻩ ﻧﻮﻥ ﺧﺸﮑﯿﻪ
ناهيد
|
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
خدا قوت كاكو
علی
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
درود و رحمت خدا بر پدر مادری که شمار را پروراندند . حقا که شیر پاکی .خداوند به شما طول عمر با عزت عنایت فرمایند
ccf
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
کاش همه نونوایی ها مث شما بودن با اینکه استان فارس رتبه اول تولید گندم را دارد که الآن نان سنگک به جای 30درصد 100درصد گران شده یا به عبارتی اصلاح شده!!
ناشناس
|
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
الهی مادر پول دکتر دوا ندی و همیشه سالم باشی
ناشناس
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
خدا همیشه یار یاورت باشه ای مرد زمانه که از نامردانه جدا کردی خودت را.
عباس
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
خیلی مردی به مولا
ناهید
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
ایول!!!!!
ناشناس
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
پرودگار به زندگيت بركت بده وخودت خانوادات زير سايه اش سلامتي
ناشناس
|
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
روزی حلال ,حلالت....باغیرت
ناشناس
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
روحانی ! متاسفیم !!!
ناشناس
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
قیمت کباب کوبیده 3000 تومان گوجه فرنگی 7000 تومان و نان ...........!
محمد
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
ببین وزیر ها نوکر معرفتت
ناشناس
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
روزی حلال ,حلالت....باغیرت
پيمان
|
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
درودي بي كران بر شرافت و انسانيت مردمان غيور فارس.

شيراز شهر مردمان مهربان و انسان دوست،شهر مردان بزرگ است.

به راستي كه شيراز پايتخت فرهنگ و تمدن ايران بزرگ است.
SiNA
|
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
باریکلا، گوارای وجودت باشه رزق و روزیت.
ناشناس
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
نان حلال میخواهی بروتوسیستم بانکی
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
گرانی با تدبیر، نگرانی با امید!!!
زمانی بود که مردی آمده بود و فریاد میزد که کره از سفره ایرانی کم شده است بس که دولت بی تدبیر بوده است، میگفت که احساس نگرانی کرده است و پس از سالها دوری آمده به کازار انتخابات. خدایش بیامرزد...
گرانی زمان محمود همه از سر بی کفایتی بود و اما گرانی امروز نان از سر تدبیر دولت راستگوی امید. اگر گرانی حاصل بی تدبیری و بی کفایتی بود که امروزی ها هم همان راه بی کفایتان را میرود!!! ...
پاسخ ها
پایتخت
| |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
دوست عزیز این چه تحلیلیه که شما میکنید!!! وای بر ما که اینگونه به مسائل نگاه میکنیم، هم احمدی نژاد و هم روحانی نوکر امام زمانن و در پس این نوکری انبوهی از تفکر خوابیده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :