صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
سوسا:
سرمربی تیم فوتبال اف ث بازل سوئیس گفت: مغلوب رئال شدیم اما به بازی خوب شاگردانم افتخار می‌کنم.
گروه ورزش جهان، سرمربی تیم فوتبال اف ث بازل سوئیس گفت: مغلوب رئال شدیم اما به بازی خوب شاگردانم افتخار می‌کنم.

به گزارش بولتن نیوز،
شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بازلی‌ها در خانه بازی خوبی ارائه کردند اما یک بر صفر مغلوب رئال مادرید قهرمان فصل گذشته شدند.

پائولو سوسا بعد از بازی اظهار داشت: به داشتن چنین بازیکنان زحمتکشی افتخار می‌کنم. امشب تیم و هواداران خارق‌العاده بودند. آنها به طرز باشکوهی از ما حمایت کردند. متاسفیم که از نظر نتیجه نتوانستیم خواسته‌شان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: همه دیدند لیاقت ما بیشتر از این نتیجه بود. بازیکنان که همیشه رکن اساسی تحقق برنامه‌هایم هستند، تلاش خود را کردند که کمال تشکر را از آنها دارم.

در این بازی دروازه تیم بازل توسط کریس رونالدو دقیقه 35 باز شد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: سوسا ، بازل ، لیگ قهرمانان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :