صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۰۲۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس از احداث راه‌آهن «خرم‎آباد - کوهدشت - ایلام» خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز،«الهیار ملکشاهی» در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌ها، در وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد احداث راه‎آهن «خرم‌آباد - کوهدشت - ایلام» مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز درخواست صدور ماده ۲۱۵ این طرح توسط وزیر راه به معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور ارائه شده است.

این نماینده اظهار کرد: با صدور مجوز ماده ۲۱۵ راه‌آهن «خرم‎آباد - کوهدشت - ایلام» این پروژه در ردیف بودجه سال ۹۴ قرار گیرد.

نماینده مردم کوهدشت با بیان اینکه رئیس‌جمهور برای توسعه شبکه راه‌آهن کشور دستور اکید داده است، یادآور شد: مطالعات طرح احداث راه‌آهن خرم‎آباد کوهدشت ایلام در سال ۸۰ در جریان مطالعات در کل کشور انجام شده است.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: امضای نمایندگان استان‎های لرستان، کرمانشاه و ایلام نیز در خصوص ضرورت احداث راه‎آهن «خرم‎آباد - کوهدشت - ایلام» اخذ شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کوهدشت
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
این کار که اقای ملکشاهی میگه از کارهای اقای قبادی نماینده قبلی بوده .
صادق
|
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خوب الان هم آقای ملکشاهی داره برخی از کارهای آقای قبادی رو ادامه میده و البته پروژه های بزرگ دیگه ای در زمان نماینده شدن خودش برای توسعه ی کوهدشت در دستور کار قرار داده،من تو انتخابات شرکت نکردم ولی به جرأت میگم که کودشت تا حالا نماینده مث ملکشاهی باغیرت به خودش ندیده و دفعه ی بعد حتما شرکت میکنم.بررسی ادامه ی جاده ی 4خطه ی خرم آباد-کودشت و ادامه ی اون تا زانوگه و شرکت پتروشیمی،راه آهن خرم آباد-کودشت-ایلام،کارخانه جات ذوب آهن و سیمان،بلندترین آبشار مصنوعی خاورمیانه در بخش درب گنبد،رسیدگی به شبکه ی بهداشت و...از کارهای ایشون بوده.البته با توجه به افزایش جمعیت شهرمون به فعلا حدود 130هزار نفر و وجود چندین روستا در نزدیکی شهر ساخت چند بیمارستان دیگه لازمه
ناشناس
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
عالی و تاثیر گذار...هم برای توسعه ی کوهدشت و لرستان و هم برای غرب کشور و زاگرس
ناشناس
|
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
کوهدشت بعد از سال ها محرومیت حقش بیشتر از اینهاست حقش رو ضایع نکنید.
»کوهدشت در مسیر توسعه«
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
کی ساخته میشه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :