صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
در شهر «ونکوور» کانادا؛
کنسرت گروه موسیقی «دستان» با عنوان «با تو می‌خوانم» و به خوانندگی «جمال کردستانی» در ونکوور کانادا برگزار می‌گردد.
گروه موسیقی، کنسرت گروه موسیقی «دستان» با عنوان «با تو می‌خوانم» و به خوانندگی «جمال کردستانی» در ونکوور کانادا برگزار می‌گردد.

به گزارش بولتن نیوز،
اعضای گروه دستان بار دیگر در ١٣ دسامبر ٢٠١۴ در ونکوور کانادا، گرد هم آمده و مجموعه‌ای را با آهنگسازی سعید فرجپوری به اجرا در خواهند آورد، دراین کنسرت سعید فرجپوری (آهنگساز، نوازنده کمانچه)، حمید متبسم (تار، سه تار)، پژمان حدادی (تنبک، سازهای کوبه‌ای)، حسین بهروزی نیا (بربط)، بهنام سامانی (دف، سازهای کوبه‌ای) و نوازنده مهمان حامد افشاری (قیچک باس) به همراه «جمال کردستانی» به هنرنمایی می‌پردازند.

شایان ذکر است که جمال کردستانی خواننده کنسرت پیش روی «دستان»، در سالهای اخیر ضمن شرکت در فستیوال‌های مختلف، کنسرت‌هایی را با گروه «همنوازان» و «همنوایان» به سرپرستی سعید فرجپوری و گروه «کرشمه» به سرپرستی حسین بهروزی نیا اجرا نموده است.

گروه موسیقی «دستان» کنسرت‌های متعددی در ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و نقش موثری در معرفی موسیقی ایرانی به کشورهای دیگر داشته است.
برچسب ها: دستان ، کنسرت ، کانادا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :