شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
در مکتب وهابی ها اولین راه حل ترور و دومین ان عملیات انتحاری است . این نامردها نه سواد و معلومات دینی دارند نه وجدان انسانی نه شرافت و دشمن شناسی . من مانده ام پیامبر از دست این جماعت نفهم چه کشید و اهل بیت چه خون دلی از دست این بدتر از یهودی ها خوردند .
لعنت الله علی القوم الظالمین
امیر
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
نمی دانم این جنایت چه کم دارد از اسیدپاشی؟؟؟؟؟!!!!
روحش شاد راهش پررهرو.
از مردم شریف استان سیستان و بلوچستان میخواهیم درمقابل دشمنان اسلام و ایران اتحاد و انسجام داشته باشند.
و قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانند
و از مسئولین امنیتی و قضایی خواهش میکنیم عاملان اصلی را نه اعدام با طناب بلکه مثل خودش به رگبار بستن ایشان بسزایی خود برسانید
کارگر سید
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
سلام
تکفیری های کثافت
پاسخ ها
معلم تهرانی
||
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مرگ و ننگ ابدی نثار خائنین وطن فروشان وهابی در همه جا خصوصا سیستان و بلوچستان عزیز
قنبر
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
این ... که منفی داده یا خود قاتل است یا شریک قاتل
شهادت سهم مردان و زنان مومن وخداجو میباشد.
hanna
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
این همه دم از امنیت میزنن کو؟!!!!!!!!چرا برایه این مرز نشنینان بی گناهمون کاری انجام نمیدن
صبا
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
لعنت خدا بر بردگان صهیونیسم.
امیر
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
معلمی شغل انبیاء است. و این جاهلان از شناساندن افکارشان توسط معلمان به دانش آموزان هراس دارند. روح این شهید متعالی باد.
خالدی
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جنایت وهابیون در عراق و سوریه و سیستان وبلوچستان ایران روی حیوانات را هم سفید کردند و اسراییل غلط کنه که مثل این حیوانات آدم بکشه اینها قوم آدم خوارند