صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
متخصصان بر اساس بررسی‌های خود اظهار داشتند: مصرف روزانه یک لیوان آبمیوه خطر ابتلا به فشار خون و بیماری‌های قلبی-عروقی را افزایش می دهد.

به گزارش بولتن نیوز، متخصصان استرالیایی اعلام کردند: بر خلاف آنچه که در گذشته در مورد تاثیر مثبت مصرف آبمیوه وجود داشت، بررسی ها حاکی از آن است که نوشیدن مرتب آبمیوه به طور قابل توجهی موجب افزایش فشار خون می شود.

به گفته پزشکان اگرچه آبمیوه دارای ویتامین‌های ضروری برای بدن است اما به طور معمول دارای میزان قند بالایی است که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، بنابراین،‌ مصرف مداوم این نوع نوشیدنی به افزایش میزان قند دریافتی بدن منجر می شود و خطر ابتلا به فشار خون بالا و بیماری های قلبی را به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ابمیوه ، فشار خون ، بدن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :