صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
معاون وزیر ارتباطات گفت: در قالب شبکه ملی اطلاعات ایجاد محتوای ملی رونق می گیرد و از طریق سیاست‌های تشویقی درصدد هستیم تا اصولا دیتاسنترداری در ایران مرقوم به صرفه شود که سیاست‌های آن بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز،نصراله جهانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در کنار اجرای شبکه ملی اطلاعات در قسمت کاربری، برنامه‌های جامع و کاملی برای تولید محتوای ملی و بومی و ترغیب آمدن دیتابیس‌ (پایگاه داده) بزرگ به کشور در دست اجرا است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:‌ سیاست‌هایی در حال تدوین است که به ارزان کردن هزینه‌های دیتاسنتر (مرکز داده) و تشویق به انتقال پایگاه‌های داده به داخل و داخلی شدن مصرف کمک می‌کند تا مصارفی که در داخل کشور است به بیرون از کشور نرود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد:‌به دنبال این هستیم که اصولا دیتاسنترداری در ایران مقرون به صرفه شود و سیاست‌های این برنامه بزودی اعلام می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :