صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
کارگردان فیلم «شیفته» مجموعه‌ای از آثار نقاشی خود را در نمایشگاهی با عنوان «زن، انار، گربه» به‌نمایش گذاشته است.
به گزارش بولتن نیوز، محمدعلی سجادی در این‌باره اظهار کرد: ورود من به سینما، از نقاشی به نقاشی متحرک شکل گرفت. من از کلاس دوم ابتدایی به نقاشی و خط خیلی علاقه داشتم و این علاقه را دنبال کردم. وقتی می‌خواستم به سینما وارد شوم، علاوه بر انیمیشن، کار گرافیک و تصویرگری کتاب هم انجام می‌دادم و سال 1391 نخستین نمایشگاه آثارم را برگزار کردم.

او ادامه داد: عنوان جدیدترین نمایشگاهم «زن، انار، گربه» است. در این نمایشگاه 30 تابلو که حاصل تجربه‌ی من در دو مجموعه‌ی «سیاوشان» که به نمایش درآمده و دیگری «جمشیدشاه» که آماده‌ی نمایش است، روی دیوار می‌رود. در این کارها که از بازنمایی‌های فراواقع‌گرایانه تا آثار استیلیزه هستند، از رنگ‌های تیره و روشن استفاده شده است و گاهی به نگاره‌های ایرانی نزدیک می‌شوند.

سجادی همچنین گفت: دوست دارم آنچه را که در این تابلوها هست، در سینما هم تجربه کنم. من نقاشی را عاشقانه دوست دارم. در واقع، برگزاری نمایشگاه علاوه بر یک توفیق اجباری، نیاز و ضرورتی هم برای خودم بود، چون در دوره‌ای که آقای شمقدری رییس سازمان سینمایی بود، نتوانستم کار کنم و جلوی کارهایم گرفته می‌شد.

کارگردان فیلم «شوریده» افزود: فعلا که شرایط سینما همچنان متلاطم است، نقاشی می‌تواند من را آرام کند. اگر دوستان لطف کنند و فقط نگران «دلواپسان» نباشند و به کسانی که شش سال است کار نکرده‌اند نیز توجهی کنند، دوباره در سینما حضور خواهم داشت.

محمدعلی سجادی متولد سال 1336، کارگردان٬ فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، تدوین‌گر و طراح صحنه و لباس است. «مخمصه»، «تردست»، «شوریده»، «جنایت»، «اثیری» و «شیفته» از آثار سینمایی او هستند.

نمایشگاه «زن، انار، گربه» روز جمعه، 11 مهرماه در گالری مدرن الهیه به نشانی بزرگراه مدرس، ابتدای آفریقای شمالی، مرکز تجاری مدرن الهیه افتتاح شد و تا 18 مهرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :