صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال کمپ تیم‌های ملی را ترک کرد.

به گزارش بولتن نیوز،  کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه عصر امروز خود با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که در محل آکادمی فوتبال برگزار شد دقایقی پیش کمپ تیم‌های ملی را ترک کرد.

این در حالی است که وی پس از جلسه طولانی‌مدت خود با کفاشیان برخلاف همیشه که پاسخگوی خبرنگاران بود این بار ترجیح داد مصاحبه‌ای نکرده و کمپ را بدون گفت‌وگو با خبرنگاران ترک کرد.

به گزارش فارس دقایقی قبل از ترک کمپ توسط کی‌روش؛ هومن افاضلی مدیر تیم امید راهی کمپ شد تا به احتمال زیاد در جلسه با کفاشیان شرکت کند.

برچسب ها: افاضلی ، کی روش ، فدراسیون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :