صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
رئیس گروه دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره‌برداری سالن بوکس شهرکرد همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز،محمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی در سال 1368 با زیربنای 16 متر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری سالن ورزشی بوکس مورد تعمیر و مرمت قرار گرفته است و فردا به بهره‌برداری خواهد رسید. 

رئیس گروه دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با صرف 120 میلیون تومان هزینه، 25 متر دیگر به فضای ورزشی سالن اضافه شده است. 

ساکی ادامه داد: در حال حاضر این سالن ورزشی دارای 195 متر زیربنا است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :