صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۰۰۶۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
با تهیه‌کننده اتمام حجت کردیم؛
مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد پس از آغاز رسمی پیش‌فروش اینترنتی بلیت کنسرت «کیتارو» در تهران گفت: دفتر موسیقی به سهم خود تمام تلاش خود را برای برگزاری این کنسرت در تاریخ مقرر انجام خواهد داد و با تهیه‌کننده هم اتمام حجت کردیم که برنامه طبق وعده برگزار کند.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
هنرمندهای بسیار بهتری هم خودمون داریم... انقد پول و ارز رو هدر ندین خواهشا.....
پاسخ ها
زهرا
| |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مورد دیگه ای وجود نداره که شما نگرانش باشین؟؟؟!!!
فرزاد
| |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
هنرمندهای بسیار بهتر :O ... داداشم یه گشت و گزار تو نت بکن یه دو تا آهنگ گوش بده بعد بیا بگو آوردن این هنرمند پول دور ریختنه ... دی برگ رو کار ندارم ولی کلایدرمن هم از نوابغ موسیقیه و البته سرامد همه اینها کیتارو و یا یانی... به نظرم باید اینجور کنسرتها دردیگر شهرستان ها هم برگزار بشه
رضا
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
علی عزیز ،
هنرمند خوب داریم مثل استاد شجریان ولی ببین چه کرده اند که در ایران کنسرت نمی تواند برگزار کند . ضمناً بهتر است اول با کیتارو و سبک موسیقی این هنرمند بزرگ اشنا بشی بعداً بگی خودمون هنرمند داریم .
محمد
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
خیلی عالیه ...از این بهتر نمیشه..
سعید
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
کنسرت فوق العاده ای میشه . کمتر موسيقيداناني هستند که موسیقی فاخر رو به معنای واقعی کلمه به مخاطبين ارائه می دهند کيتارو یکی از این موسیقیدانان هست موسیقی ایشان بیکلام (سبک نیو ایج )با آوازه ای جهانی است و با سبک استاد شجریان کاملا متفاوته . به طور کلی موسیقی بی کلام زبانی جهانی است و برای درکش نیاز به دانستن زبان و لهجه ای خاصی نیست و پایه ایست برای موسیقی با کلام .
سعید
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
بلیطشو گرفتم .....یس یس ..... من که یه زمانی با اهنگاش خاطره داشتم حالا دارم میرم تو کنسرتش ...فقط جان عزیزتون نزنید کنسرتو لحظه اخر کنسل کنید .. به خدا ما هم ادمیم
امیر علی
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
کیتارو در کنار بزرگانی مثل ونجلیس و یانی و میشل ژار از نوابغ زمان ما هستند و مطالعه زندگی اونها این موضوع رو اثبات میکنه و حضور اونها در ایران میتونه آرزوی هر دوستار واقعی موسیقی باشه ......
ژاکی
|
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
خیلی خیلی خوشحالم که به این کنسرت میروم
ناشناس
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
خیلی با آهنگاش خاطره دارم. اما نمی تونم تو کنسرت شرکت کنم فقط به خاطر اینکه نمی تونم بلیط تهیه کنم. افسوس
ناشناس
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
خیلی با آهنگاش خاطره دارم. اما نمی تونم تو کنسرت شرکت کنم فقط به خاطر اینکه نمی تونم بلیط تهیه کنم. افسوس
ابوالفضل
|
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
انشالله روزی یانی بیاد عاشقشم
ابوالفضل
|
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
انشالله روزی یانی بیاد عاشقشم
غصبانی
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
آخه از چند نفر موسقی نشناس و به اصطلاح موزیسین چه انتظار دارین که ارزش حضور کیتارو رو تو ایران بدونند؟
لطفا حداقل به ارزش دو قرون از موسیقی سرتون بشه بعد بیاین کامنت بزارین لطفا
ناشناس
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تهران تيكت بليطهاي روز اخر را به ما فروخت بعد هم گفت كنسرت لغو شده پولها رو پس ميديم،الان ٢ماه گذشته أولها تلفن رو جواب ميدادن ميگفتن پولو پس ميديم، حالا ديگه تلفنها رو هم قطع كردن و فراري شدن،بد دوره زمونه اي شده،
حسین
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
هی وعده ی سر خرمن که میریزیم میریزیم...
اینکه برنامه ریزی کردیم برا کنسرت به تهران اومدیم به درک...پولمونو پس بدید...قرار بود در هفته جاری مهر ماه عودت بدند و الان متاسفانه نزدیک 3 ماه میگذره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :