صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۸۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
روزنامه AS اسپانیا منتشر کرد:
روزنامه AS اسپانیا گزارش کرد که بازیکنان ایرانی با برچسب خاصی جلوی خالکوبی‌هایشان را در جام جهانی بسکتبال گرفتند.
گروه توپ و تور، روزنامه AS اسپانیا گزارش کرد که بازیکنان ایرانی با برچسب خاصی جلوی خالکوبی‌هایشان را در جام جهانی بسکتبال گرفتند.

به گزارش بولتن نیوز،
روزنامه‌ "AS" اسپانیا روز گذشته نوشت: بازیکنان بسکتبال ایران در اقدامی عجیب با یک برچسب سیاه خالکوبی‌های خود را در جام جهانی پوشانده‌اند تا دوربین های تلویزیونی نتوانند آنها را نشان دهند. البته خیلی ها فکر می‌کردند این برچسب‌ها به خاطر مصدومیت روی دست‌های بازیکنان زده شده است.

اوشین ساهاکیان و حامد حدادی دو بازیکنی هستند که با انجام این کار مورد توجه دوربینها و رسانه های اسپانیا قرار گرفتند.

تیم ملی بسکتبال ایران امشب در سومین دیدار خود برابر صربستان به میدان می‌رود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فلاحی
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
مکن کاری که برپاسنگت آیو
جهان بااین فراخی تنگت آیو
به روزی نامه خوانان نامه خوانند
تراازنامه خواندن ننگت آیو
باباطاهرهمدانی (عریان)روحش شادالفاتحه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :