صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۷۴۳۰
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
عکس خبری حادثه
راننده جوان با سرعت زیاد در حال حرکت بود که یک لحظه خود را در میان زمین و آسمان دید...
سرویس عکس بولتن نیوز: ساعت ۲ بامداد و در حال برگشتن از یادواره شهدای دهماسین ورامین شاهد پرواز پرادو شدیم به این شکل که
 راننده جوان با سرعت زیاد در حال حرکت بود که یک لحظه خود را در میان زمین و آسمان دید و به صورت واژگون در سمت مخالف مسیر حرکتش
محل برخود و محل فرود

یعنی غرب به شرق اتوبان شهید بابایی روبروی منازل سازمانی ارتش در خط وسط فرود آمد و اگر بعد از افتادن خودرو چند متر آن طرفتر نمی ایستاد توسط کامیونهای خاک بر حتما آسیب جدی میدید هرچند که خودرو چیزی برای از دست دادن نداشت ولی راننده سالم و بدون آسیب رویت شد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امیر
|
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
اگه پراید بود چی می شد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
بگو پرایدو!!
ناشناس
| |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
همه تو حاشیه بودن
هیشکی نگفت چرا گاردریل اینقدر ضعیفه
اصلا کار گارد ریل چیه؟ مگه جز برگرداندن خودرو به داخل جاده
پیمانکارهای شهردای داره کلی تو این گارد ریل های الکی سود میکنن(دارن دزدی میکنند)
من چند وقت پیش تصادف یک کامیون با گارد ریل دیدم فکر کنم اروپا بود کامیون پس از برخورد با سرهت بالا و تقریبا زاویه ی عمود به گارد به جاده برگشت
ناشناس
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
خوبه پراید نمیتونه اینقدر پرش کنه و گرنه چه میشد !!!؟؟؟
yas
|
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
این شلوارک پوشا چه کاره بودن.ببخشید!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
راننده خواب یا ... ظاهرا!!
ناشناس
| |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
بیچاره پولدارها که نمیتونن تصادف کنند و یا شلوارک بپوشند
ناشناس
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
احتمالا آقازاده ای یا پسر بابای با پول بادآورده چیزی نبوده
ناشناس
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
چرا گشت ارشاد تذكر نداد
ناشناس
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
شلوارک رو با عملیات زورخانه ای در مترو کلید عادی سازیش رو زدن
ناشناس
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
شلوارک رو با عملیات زورخانه ای در مترو کلید عادی سازیش رو زدن
همراه
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
یعنی اون اراذل هنوز زنده مونده تا دوباره اکس بخوره مردم رو به کشتن بده.
زارعي
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
اگه بجاي پرادو،پرايدو بود كه همه در دم پرس شده بودن
ناشناس
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
پول زیاد نکبت هم میاره
حسین
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
شلوارک پوشه راننده ماشینه که داره زنگ میزنه به پدرش میگه بیا پرادو راببرمن یه ماشین دیگه میخوام ... بچه مایه دارهها تهرون که فقط جنون سرعت دارنذ
غفاری
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
مال که حرام باشه و درآمد رانتی ، با یک پرواز بر باد می رود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
از کجا میدونی مال حروم بوده؟ هر پولداری حرومخوره؟
ناشناس
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
اقای غفاری شما از کجا میدونید که مال حرام بوده و رانتی اسمه خودتم گذاشتی مسلمون خجالت داره .
پاسخ ها
کریم
| |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
متاسفانه درکشورمان نون حرام خیلی میچسپه و تنها درامدی که ارامش ورفاه میاره همین پول هفت خطی و...زرنگی به قول بعضی ها خیلی محاسبه گر و... که همه اینه کلاه گذاشتن شرعی و... این جماعت در سیستم اداری با شخصیت ومحترم وحاجی اقا و... هستند وحرف اول رو میزنند بنظرم در روز قیامت هم با خدمات وجبروتشون بهشت رو هم میخرند ادم ضعیف تواین دنیا و تودنیا دیگه هم ضعیفه کاربکنه جونش دربیاد تو اون دنیا هم باید جون بکنه 55 سالمه 5سر عائله دارم با سختی توی یک خونه 85 متری سر میکنم همیشه گشنه وبدهکارم اشتباهم این بوده که در جوانی رفیق جماعت زرنگ ... نبودم تا الان باتجربه واینده نگر و... باشم واعتبار داشته باشم واز مواهب جامعه استفاده کنم.
کامی
|
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
این بنزین پتروشیمی چه ها که نمی کنه. احتمالا توی این بنزین مقداری نشادر بوده که از آن در موارد خاص استفاده میشده، بنده خدا راننده بی خبر، بجای بنزین سوپر اینو ریختن تو باکش و بهش گفتند زود میرسی به مقصد.!!!؟؟؟
محسن
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
گاردریل ها چینی هستند
از تولیدکنندگان گارد ریل های داخلی حمایت نمی شوند در عوض گاردریل های بی کیفیت چینی استفاده می کنند
مافیای واردات
ناشناس
|
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
به جهنم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
حسادت بد دردیه
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
به احترام تویوتا کلاه از سر برمیداریم.
فرهاد
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
من نفهمیدم مال حرام چه ارتباطی به گارد ریل داره؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :