صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
تيم‌‌هاي فوتبال سايپا و استقلال اهواز از امروز همسايه پرسپوليسي‌ها در ترکيه شدند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از تابناک از همين رو با توجه به خستگي بازيکنان پرسپوليس تمرين امروز صبح قرمزپوشان تعطيل شد و بازيکنان از شدت خستگي و با توجه به اينکه خوردن صبحانه به دلخواه بود فقط استراحت کردند.

علي دايي نيز دستور داده که بازيکنان 11 شب بايد چراغ‌هاي اتاق خاموش و استراحت کنند.

تيم‌هاي فوتبال سايپا و استقلال اهواز نيز از امروز همسايه قرمزپوشان شدند به همين دليل بازيکنان اين دو تيم با پرسپوليسي‌ها برخورد بسيار گرمي داشتند.

قرمزپوشان بعدازظهر امروز تمرينات خود را ادامه مي‌دهند و فردا نيز در دو نوبت در زمين‌هاي مختلف کمپ تمريني خود به تمرين مي‌پردازند.
برچسب ها: تمرین ، پرسپولیس ، تعطیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :