صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۲۰۷۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مجسمه شهيد رجايي كه سالها ميهمان حياط ساختمان هيات دولت بود، به دلايل نامعلومي مدتي است كه جاي خود را به يك گلدان داده است.

گروه اجتماعی - جاي بسي تامل است كه علت اين تغيير چيست و اين پرسش در ذهن نقش مي بندد كه مسئولين تشريفات هيات دولت با چه انگيزه اي دست به چنين اقدامي زده اند!

به گزارش بولتن نیوز ، شايد از آنجا كه مسئولان دولت يازدهم اصرار دارند همه مظاهر و نشانه‌هاي مربوط به دولت‌هاي نهم و دهم را ناپديد كنند، مجسمه شهيد رجايي نيز قرباني اين ديدگاه شده و از آن رو كه رئيس دولت قبل علاقه داشت با شهيد رجايي مقايسه شود، تصميم گرفته شده است،‌ اين مجسمه نيز از ساحت و حياط دولت حذف شود.

تصاوير زير از حياط دولت مربوط به قبل و بعد از حذف اين مجسمه است:

قبل از حذف:





پس از حذف:






شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
واتو واتو
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
واقعا چرا آخهههههه؟ چرا؟؟؟؟
ارینا
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
بهترین رئیس جمهور ایران مقام معظم رهبری بود و بعد ایشان شهید رجایی.
اما اگه اسم پسر من محمود بود عوض می کردم
ناشناس
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
حذف مجسمه شهيد رجايي از ساختمان هيات دولت:::::
حذف مجسمه شهید رجایی از ساختمان هيات دولت بسیار صحیح و بجاست زیرا شهید رجایی تجسم یک معلم اخلاق ویک انسان آگاه ومقلد حقیقی امام راحل بود.او از معلمی وبا مشقت به بالاترین مقام اجرایی کشور رسید وهمیشه وهمه جا حتی در سازمان ملل اخلاق معلمی و شمع راه بودن وسوختن وراه دیگران را روشن نمودن دست بر نداشت.
خوب اکنون دیگر این چیزها قدیمی شده است واز مد افتاده است دفتر کار فلان استاندار فقط از کاخ سلطنتی اعلیهرزه شاه انشاه ممد رضا شا بزرگ اتشداران کمی ساده تر است وخوب این نوع مجسمه های ساده زیستی بیننده را عصبی میکنند وبخاطر جلوگیری از آلودگی عصبی بایستی جمع شوند فلذا ما از مسؤلین بازهم مچ کریم.
پاسخ ها
بابک
| |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
زود قضاوت نکنید. شاید دلیلی داشته.
ناشناس
| |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
حالت خوبه؟؟؟؟ روانشناس عزیز
بی نام
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
تو رو خدا به مشکلات مردم همین همین قدر گیر می دهید؟
علی
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
حتما به خاطر اینه که بهشت زوری نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :