صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
استقلال و پرسپوليس پيش از ليگ در يک تورنمنت حاضر مي‌شوند که در اين تورنمنت تيم سپاهان و تراکتورسازي هم حاضر هستند.
به گزارش بولتن نیوز،با همت بنياد شهيد و امور ايثارگران اوايل مرداد تورنمنتي چهار جانبه ميان تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس، سپاهان و تراکتورسازي برگزار مي‌شود.

مهرزاد خليليان با تاييد اين مطلب گفت: اواخر تير تيم‌هاي ياد شده به هتل خواهند رفت تا پيش از آغاز ليگ اين رقابت‌هاي چهار جانبه در تهران برگزار شود.



برچسب ها: رویارویی ، سرخابی ها ، لیگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :