صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
پيام صادقيان با حضور در باشگاه پرسپوليس توافق‌نامه مالي خود را با باشگاه امضا کرد.
پيام صادقيان هافبک پرسپوليس با توجه به تعطيلات بعدازظهر امروز به باشگاه پرسپوليس رفت و پس از ديدار با عليرضا رحيمي توافق‌نامه خود را با باشگاه پرسپوليس به امضا رساند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، گفتني است پرسپوليسي‌ها قصد داشتند سريع‌تر اين قرارداد را با صادقيان امضا کنند تا قبل از اردوي ترکيه خيال‌شان از اين بابت راحت باشد.

البته صادقيان يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد داشت اما در صورت خواسته خود مي‌توانست از اين تيم جدا شود ولي با حل مسايل مالي در جمع قرمزپوشان ماندني شد
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :