صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
هافبک تيم فوتبال استقلال براي يک سال ديگر در اين تيم ماندني شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورزش 3 احمد جمشيديان هافبک فصل گذشته استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.

اين بازيکن صبح امروز به مدت يک سال ديگر قراردادش را با آبي پوشان پايتخت امضا کرد.

قرار است اين بازيکن در تمرين نوبت صبح تيمش شرکت کند.

باشگاه استقلال پيش از اين قراردادهاي برهاني،‏ قاضي‏، عمران‌زاده‏ و نوري با آبي پوشان را تمديد کرد.
برچسب ها: استقلال ، جمشیدیان ، تمدید

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :