به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورزش 3 احمد جمشيديان هافبک فصل گذشته استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.اين بازيکن صبح امروز به مدت يک سال ديگر قراردادش را با آبي پوشان پايتخت امضا کرد.قرار است اين بازيکن در تمرين نوبت صبح تيمش شرکت کند.باشگاه استقلال پيش از اين قراردادهاي برهاني، قاضي، عمرانزاده و نوري با آبي پوشان را تمديد کرد.