صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۸۸۲۲
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸
در جریان برنامه امروز «بیست چهارده» عادل فردوسی پور اشتباه جالبی مرتکب شد.
گروه ورزشی - ویژه نامه جام جهانی 2014، در جریان برنامه امروز «بیست چهارده» عادل فردوسی پور اشتباه جالبی مرتکب شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از افکارنیوز، در جريان برنامه «بيست چهارده» شب گذشته اتفاق جالبي افتاد. عادل فردوسي پور كه در ميان گزارشگران صدا و سيما كمترين درصد اشتباه را دارد، در بخشي از برنامه، محبوب ترين تيم‌هاي جام جهاني را با توجه به پيامك هاي مردمي معرفي كرد. در صدر اين فهرست تيم ملي برزيل با بيش از ۳ ميليون راي قرار داشت اما عادل در لحظه خواندن نام اين تيم به شكل غير منتظره اي از كلمه «پرسپوليس» استفاده كرد. مسئله اي كه بساط خنده را براي خودش و ديگر عوامل برنامه فراهم كرد. او بلافاصله در واكنش به اين سوتي گفت: «آخه چرا؟!» حالا معلوم نيست وجه شباهت برزيل و پرسپوليس چيست كه عادل اين دو را با هم اشتباه گرفت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
عادل دوستت داریم.... ♥
رضا
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
عادل خان ادم اینجور وقتا خودشو لو میده دیگه پس از این به بعد نگو سرخابی ها برام فرقی نمیکنن
محراب
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
نامبرده که خودش سوتی هستش .سال سوم حضورش توبرنامه نود بود فکر کنم که بازیکنی داشت کرنر میزد داور سوت زد نابغه گفت افساید اعلام کرده.وهزاران سوتی دیگه تا اینکه یکمی راه افتاد به ممد پارت بزرگی که تو صدا وسیما داره.
کاملترین گزارشگر که جواد خیابانیه دارن توسایتهای ورزشی علیهش حرفهای مفت در میارن بعدهم کامنت تایید براش مینویسن .
کاملا تابلوئه که مافیای نامبرده میخواد فقط خودش باشه وافراد مث خودش مانند رضا جاودانی ،که بیاد جام جهانی رو کارشنس ومجری باشه وخیابانی ها توخونشون نگاه کنک بازیهارو.همه جا دارن حق رو میکوبن .
پاسخ ها
علی ف
| |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دوست عزیز خودت میگی سال سوم یعنی حدود 12 سال پیش .با اینحال شما که از طرفداران خیابانی هستی نمیتونی از 12 سال پیش تا الان سوتی خاصی از ایشون رو کنید .اون زمان ایشون هنوز ابتدای راه بودن درد اینه که خیابانی بعد N سال گزارشگری هر روز سوتی هاش بیشتر از دیروزه .ایشون و طرفداراش بجای توهم مافیا یکم مطالعه کنن حد اقل 90 دقیقه بازی دورتموند و بایرن متس هوملس رو هیوم لس خطاب نکنن اینا عیبه خیلی ضعف بزرگیه با فرافکنی هم چیزی حل نمیشه
مسلم
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
وجه تشابه طرفدارای زیاد دو تیم هستن
مهرداد اس اسی
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
عادل لنگیه دیگه بایدم برزیل رو با پرسپولیس!اشتباه بگیره اخه بچه توهم فانتزی دارهه...
سعید
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
سوتی نبوده خیالتون راحت...خواسته لنگی بودنشو یه بار دیگه ثابت کنه
4444
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
ازدو حالت خارج نیست...یا جوگیرشده یاتوچشاش سیاهی رفته.حداقل میگفت استقلال شاید این سوتیش قابل هضم تر میشد چووووووون استقلاااااااااااااال پرطرفدارترین تیمههههه ایرانههههههههههههههههههههه...
پاسخ ها
علی ف
| |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شما مطمئنی تو ایران زندگی میکنی ؟ استقلال پر طرفدار ترین تیمه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! تا حالا یکبار تو یک نظر سنجی حتی نصف پرسپولیسیا رای آورده ؟؟؟؟ خیلی کارت درسته حسابی خندوندی مارو
آریا شیراز
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خب بابا بنده خدا که تقصیری نداره ، بس که تو همه آمارا پرسپولیس همیشه به عنوان محبوب ترین تیم در صدر نظرات مردمی بوده اینجا قاعدتا چون همیشه مجریان مجبور بودن نام پرسپولیس و به عنوان جایگاه اول بشناسن عادلم یه اشتباه لپی کرد
عادل
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
وقتی کار کسی حرف زدن است اشتباهات کلامی کم و زیاد همیشه هست اما
نشانه های پیری هم نم نم و به مرور اضافه می شود.
مرتضی
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خیلیییییییی دوسش دارم خیلییییییییییی
عاشقشم
همه هم میدونن رنگش قرمزه...
عادل جونم دوست دارم
چرخ ریسک
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
عادل دوست داریم.
داوود
|
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اقای فردوسی پور پرسپولیسی بودن خجالت نداره 4 یادت نره
علی بنیاد
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
بهترینه واقعا.ایشالا همیشه سالم و موفق باشه.عاشقشم
حمید
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تقصیر نداره اخه پرسپولیس همیشه اوله
میثاق
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عادل جون ما که میدونیم شما پرسپولیسی ولی اگه هم نباشی راست گفتی. دم شما گرم(پرسپولیس قهرمانه)
محسن
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عادل اون سوت چی بود
ابراهیم
|
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
طرفارای فهیم پرسپولیس از همتون معذرت میخوام (ولی اگه تیمی ده تا طرفدار مثل داشمون عادل داشته باشه واسش خیلی خیلی کافیه.... عادل دوست دارم به اندازه علی کریمی
ناشناس
|
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
عادل با عدالت ایشاالله عمر نوح داشته باشی
ناشناس
|
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
سوتی هاشم مث خودش بامزس
ناشناس
|
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
فقط عاااااااادل...عاشقتم♡
ففه
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
همه چي آررمه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :