صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۸۵۶۲
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
به پاس یک عمر فعالیت هنری
استاد آواز ایران به پاس فعالیت‌هایش در راستای موسیقی ایرانی از سوی کشور فرانسه نشان شوالیه دریافت می‌کند.
گروه موسیقی، استاد آواز ایران به پاس فعالیت‌هایش در راستای موسیقی ایرانی از سوی کشور فرانسه نشان شوالیه دریافت می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، کشور فرانسه به پاس یک عمر خدمات و تلاش‌های محمدرضا شجریان در راستای موسیقی ایرانی نشان شوالیه را به او اهدا می‌کند.

این خبر شامگاه 27 خرداد ماه توسط مجید سرسنگی، مدیر عامل خانه هنرمندان در خانه هنرمندان اعلام شد.

پیش از این شهرام ناظری خواننده مطرح سنتی کشورمان هم موفق به دریافت این افتخار فرهنگی شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شجریان ، موسیقی ، شوالیه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
من j
|
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
یادتونه چه مطالبی علیه استاد شجریان منتشر کردید....چه عکسهایی منتشر کردید ...ولی به قول یکی از اساتید نه تعریف و تمجید چیزی به استاد اضاف می کند و نه فحاشی چیزی ازاو کم...
استاد در گذر دوران محبوب باقی خواهد ماند ....
پاسخ ها
hadi
| |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
منظورت همون عکساییه که باگوگوش همدیگه روبغل کرده بودند؟خوب اینکه چیزبدی نیست دوتاهنرمنددرعالم هنرهمدیگه روبغل کردندوعکس یادگاری گرفتندودرمعرض دیدعموم گذاشتندکه ماهم حداقل وفاداری به همسررویادبگیریم .البته میدونم ماظرفیتمون خیلی کمه .بایداینقدرظرفیتمونوبالاببریم که درچنین مواردی هیچ احساس بدی نداشته باشیم!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
البته خیلی تلاش کرد سال 88 باید مزدشو بگیره!!! ...........
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
راست میگی باید نشان رو به احمدی نژاد میدادن به خاطر خدمات فوق العاده ارزنده اش به ملت و مملکت در طول ریاست جمهوریش!!!!
ناشناس
|
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
استاد لیاقتت بیش از اینهاست. مبارکت باد.
hadi
|
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
خیلی خوبه.کشورفرانسه همواره درتاریخ خدمات زیادی به ایران کرده .میگی نه بروتحقیق کن.این جونوراواقعاخیرخواه ایرانیان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
هادی خیلی کامنتت مشکوک میزنه خدا هدایتت کنه جوون.!!!!!!!
کوچکترین ایرانی
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
سلام ، خیلی اوضاع جالب شده ، هر شرکت خارجی که به اقتصاد ما خیانت کرده ما بهش جایزه میدیم مثل رنو و پژو وبالعکس .....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
الان ربطش به این خبر چی بود؟!
کوچکترین ایرانی
| |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
سلام ، ناشناس گل ، ربطش در ادامه نوشتارم مشخص بود اما بولتن لطف کرده و سانسورش کرده تا خودم هم متوجه نشوم که بولتن با مستندات تاریخی این مملکت مشگل دارد یا با من ؟؟؟!!!

بولتن عزیز برای هر چیزی که مینویسم میتوانم مستندات زیادی بیاورم که اتفاقا بخشی از آنها از ارشیو گذشته شماست !!!
ناشناس
| |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
رنو و پژو رو دوباره راه دادیم و پذیرفتیم میدونید چرا چون بعضی مدیران خودرو سازیمون تحمل تحریم رو ندارن البته نه فقط از اون بعد که به تعدیل نیرو فکر کنن با خیال راحت هرکی رو که باهاشون سر وسری نداشت تو این دوسال تعدیل کردن چون نگران قطع شدن درآمدهای چندین میلیونیشونن یکی نیست بگه مگه شما اصلا فشار تحریم رو حس کرد هزینه های زندگیتون که همه جوره رایگان بود حقوقها و پاداشهای میلیونیتونم که به راه بود هرکی رو هم که عشقتون کشید تعدیل کردید یه کم به فکر مملکت باشید حداقل اینبار برای قراردادهای منعقده تون که بیش از شما پژو سود می بره ازش تضمینهای زیاد می گرفتید
ناشناس
|
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
این همه استاد موسیقی که عمرشون را فدای موسیقی کردن اما جایزه شوالیه نگرفتن!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خب اونا که مواضع این آقا رو سال 88 نداشتن
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اگر نشان شوالیه به پشت کردن به ملت خود می ارزد به ایشان تبریک میگیم ولی کف زدن کافر برای مسلمون بی حکمت نیست این را بدانید .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پشت کردن به ملت !! این همش فکر خودت بود یا کسی کمکت کرد!!
کوچکترین ایرانی
| |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاسخ به ناشناس 11:03

منظورش از پشت کردن به ملت مسلمان و با خدا و متدین ایران و همه اونهایی که این کشور رو دوست دارن و نه شماها که برای خوش آمد و کف زدن چند نفر در آغوش کشیدن گوگوش و رفتن به بی بی سی و من وتو براتون افتخاره !!!

بالاترین هنرش آوازه دیگه ، آوزاه خوانی که دیگه این حرفها رو نداره.. ، نه موشک هوا کرده و نه انرژی هسته ایی مدیون حضوره شه و نه خدماتی برای این کشور داشته فقط عده ایی با صداش به "حال " کردند، همین ، .
ناشناس
| |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ناشناس دومی

به جای تمسخر و ادعا جواب این خواهر یا برادرمان را بده.

واقعا ناشناس اولی راست میگی ها

آخه اونا عاشق چشم و ابروی کسی نیستن درثانی این بابا که چشم و ابروی درست درمونی هم نداره والا
منتقد
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
احمدی کجایی ببینی که تو رییس جمهور بودی هیچی بهت ندادند هنوز که هنوزه نفرین پشت سرته ولی یه استاد اواز به این محبوبیت میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چه حرف خاله زنکی و خنده داری!
کافیه دوباره احمدی نژاد کاندیدای ریاست جمهوری بشه اون موقع خواهی دید که بعضی حرف ها و جوایز خیلی بی ارزش هستن.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اس تا.........د؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
شک داری؟از عقلت بیشتر استفاده کنی به جایی بر نمیخوره!
ناشناس
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ناشناس عزیزم اگه عقل داشتی ایشون رو استاد نمی خوندی!

واقعا اس تا..............د؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
حسنقلی
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
بعضی ها کلا" با سمت غرب کشورمان اعم از...و فرانسه هم مشکل دارند..........
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
بسیار بی ربطه

همه با وطن فروشی و بوقلمون صفتی مشکل دارند.

شما نداری؟
رضا
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
هنرمندی که برخلاف حرکت مردم وآیین خودش شنا می کنه سزاوارجایزه شوالیه می شه ولیکن اندک اندک جایگاه رفیع خودش رادر دل مردمش ازدست میده. تلاوت قران شجریان رویادتون بیاد ومقایسه کنیدبا اداهایی که امروزداره ببین چقدر فرق کرده خدایا عاقبت همه را ختم بخیر کنه بله دنیا که اومدآخرت فراموش میشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
جناب رضا لطفا کمی از درایتتان را به دیگرانی بدهید که هر و از بر تشخیص نمی دهند اونوقت کامنتهای بی ربط از قبیل جوابهای بی سرو ته (ناشناس و حسنقلی) می ذارن
دنی
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
تا کور شود هر انکه نتواند دید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آینه
وطن دوست
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اين شخص بدرد همون فرانسو يها ميخوره وبس ايران خيلي بهتر از اينها را داره اينها استاد آوازند
ناشناس
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
مطمئنا هر عقل سلیمی قبول دارد که غربیها بریز و بپاش الکی نمی کنند و پشت دادن هر جایزه و انعام و لقب هدفی نهفته است!

حالا چه هدفی ،عاقلان دانند و ابلهان هم بتدریج می فهمند.
کریمی سمیرمی
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
با درود : البته تا جاییکه من در میان اطرافیانم شناخت کافی و مطمئن دارم مخا لفان آقایان شجریان و میرحسین موسوی و خاتمی و غیره وذالک در شهر من از مطالعه و سواد بسیار کمی برخوردارند و ابزار کارشان فقط احساسات و هیجانات موقتی و فراوان است اما برای مناطق دیگر قاضی نمی شوم هر چند کشور را تاحدودی گشته ام.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
کامنتت زیباست در حد لالیگا
مجتبی
| |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بادرود خب شما بی سوادها مشکل خودتونه چون من واطرافیانم که همه باسوادیم از اینها متنفریم
در ضمن کتابهای انسان شناسی وخداشناسی برای ما بفرست تا به عمق بی کران محمد رضا ش پی ببریم
یا ازاون علم خودت دیگران را هم با خبر کن که برای شناخت داماد لرستان باید از چه علمی استفاده کرد
اخه عزیز من
چیز چیز کردن وچه چه زدن هم شناخت می خواد
علی
|
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
هنرمندماهیتش روازمردمش میگیره هرکس درمقابل مردم قرار گرفت ماهیتش رو باخته درود بر مردم درود بر هنرمند مردمی عاشقتم استاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :