صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
پس از اخراج کلارنس سيدورف توسط سران ميلان، فيليپو اينزاگي هدايت روسونري را بر عهده گرفت.
کلارنس سيدورف در حالي که تنها چهار ماه هدايت ميلان را به دست داشت از اين تيم اخراج شد تا فيليپو اينزاگي جاي وي را بگيرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، در طول هفته گذشته صحبت‌هاي زيادي در خصوص پايان همکاري سيدورف با ميلان به گوش رسيده بود. اکنون مشخص شد که سيلويو برلوسکوني، مالک ميلان با اخراج وي او را به تاريخ باشگاه سپرده است.

در بيانيه باشگاه ميلان آمده: «کلارنس سيدورف از باشگاه اخراج شد. فيليپو اينزاگي هدايت ميلان را به دست گرفته و تا 30 ژوئن 2016 در اين تيم خواهد ماند.»
برچسب ها: اینزاگی ، میلان ، هدایت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :